Bozan Bebis Online

Cumartesi, Mart 11, 2006

Bugün büyük gün


İple çektiğimiz cumartesi günü sonunda geldi. Bugün 11:30'da doktorumuzla randevumuza büyük bir heyecan içinde gittik.

Geçen seferki deneyimden sonra bu sabah kahvaltıda portakal suyu içmedim ki bizimki dönüp durmasın. Gerçekten de pek usluydu bu sefer. Ellerini, ayaklarını, kalbini, böbreklerini, dolaşım sistemini, herşeyini inceledikten sonra sıra en heyecanlı yere geldi. Cinsiyetini görmek için poposuna indik. Doktorumuz baktı baktı... Bir çıkıntı gördü! Tam emin olmamakla beraber büyük olasıkla erkek olacağını söyledi.



Bozanbebişimiz yaklaşık 17 cm olmuş ve de 200 gram. Doktorumuz bebişimizin çok sağlıklı, çok şeker olduğunu ve de ileride iyi bir fotomodel olabileceğini söyledi. Çünkü babasının elinde kamera ile beklediğini anlamış olmalı ki bir elini çeneye dayamış, poz vermişti bize.

Doktordan çıkınca bebişimize ilk hediyesini almaya karar verdik. Cinsiyetten tam emin olamadığımız için sarı renge eğilim göstersek de babişko mavide ısrar etti. Biz de minicik mavi penye bir kukuleta aldık bebişe.

Bir sonraki randevumuz 10 Nisan'da...


3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Sevgili Bozan Bebis,

Senin ilk fotografini gormek bizi cok heyecanlandirdi. Seni sabirsizlikla bekliyoruz.

Eminiz mavi kukuletan cok yakisacaktir. Sen annenin karninda buyudukce kim bilir annen ve baban sana neler neler alacaklardir.

Defne&Pelin
Yelda&Talat

7:56 ÖS  
Blogger Pelin Ayan said...

Bu ne endam, bu ne poz annesi yaa!
Yandı kızlar... :)

9:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Denizcim,

Şu bebek işi çok korkutucu ama bi o kadar da heycanlı bir olay.Tabi bunu 23 yaşında gençliğinin baharında ve çoluk çocuk hikayelerinden kaçan biri olarak söylüyorum.Demin karnını ellerken sanki içinde "alien" varmış gibi geldi.Bi de tedirgin oldum bebişe bir zarar vermekten.Sanki yanlış bir şekilde karnına dokunursam rahatı bozulur,kafası atar seni tekmelemeye başlar gibi hissettim.

Ya, garip haller içinde kaldım bir anda.Ne büyük bir mutluluk ve ne büyük bir zorluk çocuk doğurmak ve tabiki büyütmek...

KORKTUUUUUUUM RESMEN,ÇOCUK MOCUKTAN BAHSEDİNCE.Bana daha zaman var nasılsa bu nedenle konuyu burda sonlandırıyorum.Sana çooook kolay gelsin.AİLENİZİN YENİ ÜYESİNE MUTLULUKLAR DİLERİM :)

İSİM KONUSUNDA TAVSİYELER....
Bu arada erkek olursa; çok sevdiğim asil bir isim olan ve prens anlamına gelen EMİR ismini, kız olursa dağda yetişen ender bulunan(unique), narin bir çiçek anlamı taşıyan SELİN ismini koymanı şiddetle tavsiye ediyorum.

Daha sonraki yorumlarımın arkası gelecek.Şimdilik Bye!Mucxxxx

SELİN VARON

4:33 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home